Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2010 10:38 - ОКТОПОДА при издаване на документи
Автор: moddib Категория: Политика   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес отивам да си извадя свидетелство за съдимост и познайте - никаде немога да видя колко ми струва таксата за да си извадя документа. Има един лист на които е описано какви са стъпките - а именно какви документи трябва, и после пише че трябва да се плати такса в Определена банка на първия етаж. А никаде няма ни банковата сметка на която трябва да се преведе дадената таксна, нито нищо. След като платих видях, че документа ми струва 5 лв., а самия превод 3.50. Което за мен е доста скъпо, а и е доста грабителско. То по добре една каса да се направи и ще излезне по-изгодно на държавата. А и себестойността на превода не би трябвало да е толкоз голяма, защото в мойта банка това ми струва 1.50, а най-вероятно и там са на печалба. Така, че това е 300-400 % надценка. Но като цяло потребителя би-трябвало да плаща най-ниската цена, а там се плаща почти колкото таксата за документа. За мен това е сипер измама, даже мога да кажа, че това е заст от ОКТОПОДА.

Ето още едно ограбване на хората, законно и целенасочено. Защото за да бъде точно  СиБанк там (в съда), едва ли е избрана на пазарен принцип, а по доста по-съмнителен. Но това не е само там, това е и в КАТ, това е и при издаване на лични документи, това е на почти всяко място, където трябва да се палти някаква такса за да се извадят някакви документи.


Тагове:   Октопода,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moddib
Категория: Политика
Прочетен: 49604
Постинги: 10
Коментари: 35
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930